13 maja 2012

Wzruszające

Właśnie siedzę sobie i przeglądam filmiki na internecie . Raz piosenki , raz śmieszne zwierzątka a raz coś wzruszającego . Wiadomo , że rodzina zalicza się do jednych z ważniejszych rzeczy w życiu każdego człowieka . Wyjazd ukochanej osoby , która walczy w obronie kraju jest czymś trudnym do przyjęcia . Żyje się z nadzieją że powróci , jednak w każdej sekundzie wszystko może obrócić się o 180 stopni . W filmie ukazane są niespodziewane momenty z życia ludzi , do których powrócili najbliżsi/syn/tata/mama . Chwile te wzruszają i wyciskają łzy . Warte obejrzenia !

http://www.youtube.com/watch?v=uSMlIM9zLio

Można popłakać ..

2 komentarze:

  1. Oglądałam to kiedyś,naprawdę bardzo wzruszające-szczególnie dla tak emocjonalnej osoby jak ja...
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś widziałam i się popłakałam.
    Zapraszam do mnie . ; )

    OdpowiedzUsuń