26 maja 2012

To co najprzyjemniejsze

Jest sobota . A jak sobota to nie przejmuje się niczym . Odpoczywam od szkoły , nauki , tego całego zawirowanego świata . Mam chwilę dla siebie , dla znajomych bądź rodziny . Nie zamartwiam się niczym . Lubię w takie dni coś tworzyć , rysować , poczytać to czy tamto lub wyjść gdzieś z najbliższymi aby mój humor się poprawił :) Teraz siedzę sobie , piję kapuczino , jem małe , słodkie babeczki mojej mamy . Zaraz mam zamiar przerobić i upiększyć moje stare spodnie . W tym wypadku internet znowu mnie nie zawiódł i pomysł znalazłam na internecie :)



Dawno już kupiłam książkę pt. 'Zasady perspektywy dla początkujących' ale jakoś nie miałam czasu aby ją przeczytać . Teraz kiedy odpoczywam zabrałam się za czytanie jej . Na pewno mi się przyda w dalszym pogłębianiu wiedzy na temat malarstwa i wykorzystywaniu jej w rzeczywistości . :)

2 komentarze:

  1. Ale te babeczki pięknie wyglądają. ;)

    Zapraszam do siebie. Na moim blogu trwa konkurs, w którym do wygrania jest wybrane przez siebie ubranie. Miłego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń