16 maja 2012

Lip Smacker

Hej ! Właśnie wróciłam z mamę ze sklepu . Nie kupiłam nic konkretnego jednak coś pojawiło się w moim stosie kosmetyków . Jest to pomadka , którą miałam już wcześniej, jednak zapodziała mi się i musiałam kupić nową . Jej cena nie jest wygórowana , niecałe 10 zł . Po takich informacjach raczej nikt nie domyśla się niczego o tym balsamie do ust . Ale ich największą zaletą jest zapach i 'smak' . Czego dusza zapragnie . Cola , fanta , sprite . Mowa oczywiście o Lip Smacker . To małe cudo jest przydatne na popękane i suche usta .




Ja wybrałam sprite(który po chwili znika z moich ust c: ) , ale wiem że kiedy ta mi się skończy nie obejdzie sie bez kupienia następnych i wypróbowania ich . 

Wieczorkiem pokażę nad czym pracowałam wczorajszą godzinę i dzisiejsze 2 godziny :)

1 komentarz:

  1. mogę wiedzieć za ile kupiłaś? i gdzie można to kupić? ;> odpisz u mnie na blogu ^^

    OdpowiedzUsuń