16 maja 2012

To co tworzę

Więc miałam wam pokazać to co ostatnio zrobiłam . Wiadomo że lubię malować . Nie tylko na kartkach , ale również na ubraniach . Jest to na pewno bardziej pracochłonne i wymaga skupienia oraz cierpliwości co u mnie nie zawsze jest najlepsze . Niestety denerwuje mnie kiedy muszę malować jakieś małe szczegóły , kreseczki etc . No ale ostatnio na internecie znalazłam zdjęcie przedstawiające białą bluzkę a na niej napis . Tak strasznie mi się spodobała , że chciałam taką mieć . A że w Polsce dostępna nie jest postanowiłam sama sobie taką zrobić .



Może efekt nie jest taki jak na zdjęciu i trochę tam pozmieniałam wzorki , ale mnie pasuje :)

Bluzka-cubus Spodnie-bershka 


1 komentarz:

  1. Świetny masz blog wiesz?:) Na pewno będę tu częściej zaglądać :) PS.Obserwujemy ? ? Buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń