8 maja 2012

Farby , kredki i ołówki

Cześć ! Czekają mnie kochane słówka z niemieckiego , które muszę opanować do wieczora . Na szczęście jestem osobą , która nie ma żadnych trudności z językami , dlatego szybko mi to zejdzie :) A teraz chciałam wam powiedzieć co nie co :)

Już wiadomo , że moje zainteresowanie to przede wszystkim nic innego jak malowanie . Wszelkiego rodzaju sztuka jest dla mnie czymś oczywistym . Nie ograniczam się do jednego stylu , bo nie można by było nazwać tego moim hobby . Uwielbiam rysować najróżniejsze wymyślone postacie , malować kwiaty (dzięki mojej kochanej babci) , krajobrazy , portery . Wydaje się że to dość trudne , ale jeśli się chce to wszystko można . Owszem , aby wyszła staranna praca , nawet nie koniecznie proporcjonalna to trzeba czasu . Nie powstanie na białej kartce coś w minutę . Czasami dla kogoś parę kresek różnego koloru jest czymś pięknym , i nazywa to arcydziełem . Do niedawna tworzyłam moje ciche 'marzenia' na białych prostokątach , dzisiaj pojawiają się one na bluzkach .  Inspiracje czerpię z internetu noi oczywiście z mojej głowy :) RADA: Nawet jeśli nie udaje wam się rysować najładniej , starajcie się i próbujcie dalej a efekty pojawią się . Zapewniam ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz