19 maja 2012

Miętowy zawrót głowy

Będąc wczoraj na zakupach zawsze coś przykuje moją uwagę . Tym razem była to sukienka . Kolor oczywiście miętowy . Przymierzyłam ją i odłożyłam , bo chciałam obejść wszystkie sklepy i sprawdzić czy gdzie indziej nie ma tańszej . Niestety nie było i wróciłam po nią . Jak pech to pech , i ktoś wykupił akurat ten rozmiar co na mnie był dobry :c Nie dałam za wygraną i dzisiaj pojechałam do innej galerii w poszukiwaniu mojego rozmiaru . Był , był , szczęście zawitało :) Oczywiście nie zważałam już na nic i od razu pobiegłam do kasy . W ostatnich miesiącach mam taki miętowy zawrót głowy . Ten odcień jest delikatny , pasuje do każdej dziewczyny . Mnie się bardzo podoba wszystko w tej tonacji .




sukienka-h&m 
W rzeczywistości kolor jest miętowy , a nie jak na zdjęciu podchodzący pod zielony ;/

2 komentarze:

  1. amazing dress!!
    follow you!if you want check out my blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sukienka. Obserwuję Twojego bloga :).
    Zapraszam do mnie !!

    OdpowiedzUsuń