20 czerwca 2012

Sony Ericsson txt

Od jakiś 2-3 tygodni mam nowy telefon , z którego bardzo się cieszę . Jest to Sony Ericsson TXT . Uwielbiam go ! Jest podobny do telefonów typu Blackberry , Nokia c3 . Ma klawiaturę , na której bardzo szybko się pisze , fajne aplikacje , łatwy dostęp do internetu . Aparat 3,2 megapixele , który robi nawet nawet przejrzyste zdjęcia . Telefon ma dobre głośniki , które pozwalają mi na częste słuchanie muzyki , która jest jakąkolwiek małą cząstką mojego życia . Jeśli chodzi o to czy polecam , to polecam jak najbardziej . A bateria ( bo to jest ważne ) trzyma do 5 dni :) Niżej zdjęcia .



4 komentarze:

  1. fajny,ja mam nokię c3.:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam mam swoją nokie C3 i ją uwielbiam :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo bardzo fajny telefon, jak to możliwe że się na niego wcześniej nie natknęłam ;D SE uwielbiam, może czas zmienić tel ;D

    OdpowiedzUsuń