25 czerwca 2012

Groszki

Hej . Do domu wróciłam o wiele wcześniej , bo był jakiś dzień podróżnika w szkole i lekcje wszystkie odwołane . Tak więc nadrabiam zaległe seriale na Disney Channel , Cartoon Network :) Uwielbiam kraskówki etc . Wieczorem ok. 20 przychodzi do mnie Ania z Igą i zostają na noc . Zapowiada się miły wieczór przed ekranem telewizora z czipsami , kolą i popcornem . Nie obejdzie się oczywiście bez horrorów :) A teraz chciałam wam pokazać mój kostium kąpielowy na wakacje . Musiałam jakiś kupić , bo 9.07 o godzinie 13:30 wyjeżdżam na 20-sto godzinną podróż do Włoch , ahh . Tak , czeka mnie smażenie tyłka przez 11 dni na plaży z Anią :* Tym razem wybrałam w kolorze malinowym , z białymi groszkami . Jest strasznie ładny :)

                                                                        Strój kąpielowy Primark
Primark

2 komentarze:

  1. bardzo ładny

    zapraszam do mnie
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny *.*

    obserwuje i zapraszam do mnie . :*

    OdpowiedzUsuń