7 czerwca 2012

Za dużo szkoły

Hej! Wycieczka udała się w 100% ! Będzie na pewno dużo wspomnień , zresztą jak z każdych takich wypadów :) Niestety wszystko co dobre zawsze się kończy , dlatego nie pisałam nic przez ten tydzień . Dużo sprawdzianów , kartkówek , popraw . Rok szkolny dobiega pomału końca z czego się cholernie cieszę , ale wiąże się to też z poprawianiem ocen , czego nie cierpię . Zostało mi jeszcze(tylko) najgorsze na koniec ! CAŁOROCZNY SPRAWDZIAN Z FIZYKI - PONIEDZIAŁEK , 3 GODZINA LEKCYJNA . Umrę , umrę , umrę . Fizyka-coś czego nie lubię najbardziej z wszystkich przedmiotów . Trzeba zakuwać przez weekend , podczas którego miałam sobie odpocząć bo codziennie chodziłam spać ok . 4 nad razem ze względu na wszystkie zadania/sprawdziany/kartkówki . Ale może skończę ze smutami :) Wczoraj jako że nie miałam co robić to przyszła do mnie Natalka :) Porobiłyśmy zdjęcia , pośmiałyśmy się , było fajnie :))




  
bluzka-h&m bokserka czarna-bazarek spodnie-bershka wisiorek-diva

1 komentarz: