29 czerwca 2012

Prostownica

Leżę sobie właśnie w łóżku i jak głupia oglądam 'Trudne Sprawy ' , ' Dlaczego Ja ' i 'Pamiętnik z wakacji ' . To jest strasznie wciągające c: No ale do rzeczy . Jakiś czas temu zamówiłam sobie prostownicę , bo niestety moje włosy sa niesforne i nie lubię ich jak są rozpuszczone .( przeszłam na stronę prostych włosów , choć wcześniej nie podobało mi się jak w nich wyglądam ) Jednak wiadomo że kobieta zmienną jest . Nie puszą sie i są lekkie , IDEALNE ! Prostownica jest firmy Remington . Kupiłam ją na allegro za bardzo bardzo dobrą cenę i nie narzekam . Nie jest największa więc zmieści się tam gdzie będzie trzeba . W zestawie nie dostałam jedynie futerału na prostownicę co mi utrudnia zabranie jej gdziekolwiek .



A teraz ja w prostych włosach :)





2 komentarze:

  1. Witam, mam także prostownice z remingtona 3w1 razem z lokówką i karbownicą ;) jak dla mnie najlepsza firma. PS. masz świetnego bloga, jestem tu od niedawna dodaję Cię do obserwowanych i liczę na rew. ;) buźka.
    http://lejdis-cosmetics94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno ta firma jest bardzo dobra, planuję sobie kupić prostownicę :)

    OdpowiedzUsuń