1 lutego 2012

Taki szybki tylko wpisik , bo zaraz wracam do nauki fizykii , chemii , geografii i matmy . Niestety jutro kłaniają się ulubione kartkówki w szkole . Noi niestety chodzę do takiej szkoły , gdzie jest na tyle zimno że wszyscy praktycznie chodzą w kurtkach , czapkach i rękawiczkach . Pani wiesia nie grzeje :< A my marzniemy . Jak w szkole jak i na polku . Przez co udziela się katar , obolała głowa , gardło , kichanie i wszystko co sprowadza pomału do choroby . Muszę się zacząć kurować . Bo w ferie będzie źle , a nie mam zamiaru spędzić ich na leżeniu w łóżku i piciu gripexu tylko na śmiganiu na snowbordzie i codziennym chodzeniu na polko , na rynek , na zdjęcia , do kina i przedewszystkim przyjaciele <3


Chciałabym wymazać to wszystko co był w 1 klasie gimnazjum . Żeby ciebie nie było , żeby jego nie było i jego . I tych wszystkich osób , które są na tyle miłe że dupsko obrabiają cały czas . A narzekać na innych potrafią . I przez takie 'koleżanki' mozna płakać jakim to się było głupim że się z nimi zadawało i ufało . Tak , ja właśnie żałuję i się obwiniam że mogłam byc taka głupia przez 8 lat ! Jako 7-latka nie zdawałam sobie z tego sprawy , ale już w 4 klasie moją mame serce bolało jak codziennie płakałam . Dlatego teraz ciesze się , że mam nowych znajomych i że nie stwarzają mi takich problemów , a ja im :)



Moja zacna klasa ! Od lewego górnego rogu: Patryk , Karol , Martynka <3 , Ola <3 , Anka , Eda , Kinga . Seba , Klaudia , Bernadka , Kuba , Kuba , Weronika , Marysia , Natalka , Ania , Magda , mój wychowawca , Ewelina , Paulina , Angela , Magda , Iga <3 , Ania <3 , ja >< ,  Tomek , Michał , Maciek , Łukasz , Kamil , a ten co niby leży to Krzysiu . Udani jesteśmy <3

1 komentarz:

  1. zapraszam do mnie i do obserwowania!:) http://sparkle-asleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń