25 lutego 2012

Jej , jutro ostatni dzień ferii a ja żadnych zadań nie mam zrobionych , ani lektury nie przeczytanej . Zapewne jutro będe wszystko na ostatni guzik robić , ale to ze mna tak zawsze . Ale jak na razie chcę jeszcze do końca nacieszyć się, i dzisiejszą noc poświęcam filmom . Ponadrabiam to co chciałam obejrzeć . :) Oczywiście w planach na te ferie miałam ponadrabiać o wiele więcej ale dopiero co się obejrzałam a tu poniedziałek i 6 lekcji :c

Mam zamiar sama ozdobić i pomalować swoje białe oxfordki , oraz bluzki . Czekam tylko jak tata dokupi następne opakowanie pisaków , bo moje 4 podstawowe kolory nie wystaraczają mi .

Nie znacie może jakiś dobrych kosmetyków na puszące się na polu oraz w pomieszczeniu włosy ? Strasznie mnie to denerwuje .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz