14 lutego 2012

Hej ! Sorki , że nie pisałam nic przez ostatnie dni ale zawrót głowy był . Szkoła , potem pakowanie . I tak własnie znalazłam się tu gdzie jestem . Oczywiście cieszę się , bo mam ferie na które bardzo długo czekałam . Na reszcie odpocznę trochę od codziennej szarości . Ten tydzień spędzam razem z rodzicami . Na nartach , po 3-4 godzin dziennie . Ale może coś się schudnie :) Ogólnie to narty lubię i mam zamiar znowu uczyć się na snowboardzie jak rok temu . A tak oddalając się od teraźniejszości to następny tydzień będzie najlepszy . Cały tydzień : ja +Ania+Iga +Martyna+Ola <3 Wymarzone ferie .

Hm , chciałabym mieć niebieskie końcówki włosów . Strasznie mnie to kusi , ale słyszałam że bibuła się nie trzyma i na włosach brązowych nic praktycznie nie widać . Nie wie ktoś co może mi pomóc ?
Bo chyba najwyraźniej będę musiała rozjaśniać :c

Zdjęć nie mam na razie jakich wrzucić , dopiero za niecały tydzień .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz