30 stycznia 2012

Nowy tydzień , nowe kartkówki , nowe sprawdziany . Jednym słowem mówiąc za dużo nauki , za mało czasu na przyjemności . A szkoda , bo było by tak fajnie :c No ale jeszcze 2 tygodnie i 14 dni luzu , nocnych rozmów , nart , snowboardu , pin-ponga , zdjęć i wiele czasu wolnego :) Mam nadzieję , że wtedy odeśpię , bo znając mojego tatusia to będzie budził o godzinie 10-11 >< Tak , tak . Jestem niezłym śpiochem .

Dzisiaj dostałam od cioci farbki akrylowe i oczywiście musiałam od razu je wypróbować . Od dawna podoba mi się motyw 'galaxy' na bluzkach i chciałam tez również mieć taką . Błąd wystąpił w tym że nie mam spreju do ubrań :<  I podkoszulek wyszedł tak jakbym namalowała na nim kropki , i niezbyt widoczne niebieskie plamy .----- zdjęcie niżej .



I spoko oko jakość !

Według mnie lepiej wychodzi mi rysowanie i malowanie na kartkach niż na bluzkach . Trzeba się podszkolić !


Czekam na kino z Martyną i Olą na film o Marilyn . Idolka *.*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz