24 stycznia 2012

Okej , tak więc druga notka w ruch ! Dzisiejszy dzień - w miare dobrze c: Polubiłam wtorki choć do 16 w szkole trzeba wytrzymać . Jakoś tak mało zadań , kartkówek i sprawdzianów w tym tygodniu , gut ! Będe mogła poświęcić czas na moje zainteresowania . Ale to o tym potem .

Chciałabym teraz więcej czasu , sto razy więcej poświęcić moim przyjaciołom . Nie twierdzę że ich zaniedbuje ale fajnie by było gdyby sobota i niedziela należałych do nich i do mnie . Mam nadzieję że coś z tego wyjdzie , bo moja głowa skupia się nad moimi udami i jakie by tu ćwiczenia odpowiednie dobrać . Tak , tak , niestety mnie też trafiła ' otyłość ud ' . Mocne postanowienia i do działania , jak to tam się mówi . Trzymam za siebie kciuki :)

A jeśli chodzi o jakiekolwiek inne działania to niezła strategia by się sprzydała . Nie powiem , że nie . Bo niestety do mojej szkoły chodzi takich pare upierdliwych ludzi , którzy wciskają nos w nieswoje sprawy . Zastanawiające , ale przeważnie są to dziewczyny ( ciekawe czemu ) i w moim przypadku jest tak samo . Pozdrawiam je serdecznie i życzę zerwanie gołą dupą w morde . Sprzyda wam się !

Okej , zmykam oglądać filmy i cieszyć się wieczorem :)
Pozdrawiam Igę i Anię , które są zawsze przy mnie <3


Spoko jakość

3 komentarze:

  1. Kocham Cie Kocie<33

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog. obserwuję i liczę na to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam na tego bloga przypadkowo , ale nie żałuję ;-)
    Obserwujemy ?;)
    Zapraszam na mojego :
    http://daily-lives-of-teens.blogspot.com/


    liczę na rewanżyk ;)

    OdpowiedzUsuń