15 marca 2012

Nauka

Kurcze . Przez cały ten tydzień jakiś taki humor zepsuty miałam . Rozmyślałam , zastanawiałam się nad tym wszystkim , nad tym jakie błędy popełniam . Później próbowałam zrozumieć czemu jest tak a nie inaczej . Mój mózg lubi sam przebywać ze mną , ale w tym tygodniu wolał chyba mieć mnie i kogoś również bliskiego dla mnie . Tak się jednak nie stało , ale żyję , cieszę się że koniec tygodnia . Ale jednak najgorsze dopiero przede mną . Zaliczanie projektu , kucie na pamięć regułek , chemii , fizyki , geografii , historii , wos-u , informatyki . Jeszcze więcej tych sprawdzianów ! Oo , ale dobrze się składa bo jutro piątek , zajęcia w wodzie , popływam z mniej więcej 13 basenów .

W dzisiejszej wolnej chwili narysowałam a potem pokolorowałam rysunek . Trochę rozmazane , ale wszystko robię szybko ostatnio :)


A niżej zdjęcie z dnia dzisiejszego :
Bluzka- h&m
Marynarka- sklep w Krakowie 
Pierścionek- allegro


1 komentarz: