5 marca 2012

Audrey Hepburn i Marilyn Monroe

Doznałam nowego uczucia . Tęsknoty . Tęsknoty za osobą , która była dla mnie kimś bardzo ważnym . Niestety życie dało mu kopa w dupę i musiał wyjechać . Teraz zero kontaktów . Czuję się dość osamotniona , bo był bardzo ważna osobą . Układało się dobrze pomiędzy nami , do czasu Jego wyjazdu . Chciałabym aby wrócił .

Może jeszcze nie wiadomo ale mam wielkiego bzika na punkcie Audrey Hepburn i Marilyn Monroe . Są to takie dwa wzory . Marilyn jako wielka sex bomba kobiecego kina zaś Audrey jako kobieta o wielkim i dobrym sercu . Będąc ich wielką fanką oczywiście posiadam rzeczy , z ich kolekcji . Mam nadzieję , że z czasem ona sie o wiele bardziej powiększy . Jak na razie zdjęć nie wrzucę , bo nie mam czasu . Codziennie praktycznie jakieś kartkówki albo sprawdziany . Noi niemiecki mnie wzywa .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz