13 sierpnia 2012

zakupy !

Wczoraj z rodzicami mieliśmy jechać do sklepu meblowego, żeby zobaczyć na tapety do ich pokoju ale ubłagałyśmy z mamą, tatę na zakupy w nowo otwartej galerii Factory :D 3/4 sklepów jest znanych za granicą a nie w Polsce, ale za to są duże przeceny , bardzo duże . Na czym skorzystałam ja z tatą :) Uwielbiam chodzić po sklepach , kupować ale przeważnie nie ma tego co chcę kupić albo jest zły rozmiar . W tym przypadku , z końcówek rzeczy wyłowiłam 3 bluzki , leginsy i 2 pary butów . Wszystko idealnie w moim rozmiarze . Nigdy mi się to nie zdarzyło , bo przeważnie rzeczy z przecen które pozostawały były za duże albo za małe :( A tu takie zaskoczenie ! Będę tam częściej jeździła zdecydowanie :)



 mango 
 mango
 diverse

 mango

I mały gif moich butów :D Obie pary są z firmy Feewear :) 


3 komentarze:

  1. swietne łupy ! trampeczk mi sie mega podobaja

    podobaja Ci sie gorsety?

    wygraj u mnie nowy gorset STRADIVARIUSa

    http://paulinaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak letnie wyprzedaże :))

    OdpowiedzUsuń