23 lipca 2012

Włochy

Wróciłam . Byłam , zobaczyłam , chcę wrócić ! Tak , bardzo . Zakochałam się we Włoszech , ale nie aż tak bardzo jak w Hiszpanii . Jest tam gorąco , upalnie . Nie to co w Polsce :( Miasteczko , w którym byłam jest niezwykle urokliwe i spokojne . Nie ma tam jakiegoś większego ruchu jak np. w Wenecji czy w Rzymie . Poznałam wiele fajnych i nowych osób , z którymi zawarłam głębsze znajomości :) Z czego jestem bardzo zadowolona . Na początku nie odczuwałam tęsknoty tak bardzo jak teraz i chciałabym jeszcze raz móc zamoczyć nogi w ciepłej wodzie , lub poskakać w fale . Przypomina mi się gorący piasek który grzał stopy podczas grania w plażową siatkę z chłopakami lub śmiech koleżanek z pokoju , z którym zawsze było śmiesznie i wesoło . Nie żałuję ani chwili spędzonej tam z tymi wszystkim osobami . Teraz mam nadzieję , że nadal będziemy utrzymywać kontakty i spotykać się od czasu do czasu :)







Na pierwszym zdjęciu , jestem ja z Anią , a na tym niżej Patrycja z Natalką <3

Reszta wakacji nie jest jeszcze do końca zaplanowana , ale wiem że spędzę je w miłym towarzystwie . I czeka mnie malowanie pokoju ! :)

5 komentarzy:

  1. Zapraszam na rozdanie :) http://patriciaa-mylife.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! :) Sama też interesuje się robieniem zdjęć! Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://normalnieenienormalna.blogspot.com/ !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Właśnie promuję mojego bloga o tematyce Japonii, modzie, kulturze oraz moich rysunkach i cosplayu. Co to takiego cosplay? Dowiesz się wchodząc na moją stronę a może także uda mi się zarazić Cię krajem kwitnącej wiśni!Serdecznie zapraszam!
    WWW.Japonskiwachlarz.blogspot.com

    Ps. Koniecznie obejrzyj galerię zdjęć:)
    Czy mój blog podoba ci się i jest warty polecenia?^^ Bardzo się staram i zbieram opinię ^^
    Jeśli podoba ci się,dodaj mnie do obserwowanych. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie dodaje twój blog do obserwowanych i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz niespotykaną i piękną urodę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń